6-15 Mayıs 2013 KPSS Ücretleri Hangi Bankaya Yatırılacak ?

6-15 Mayıs 2013 KPSS Ücretleri Hangi Bankaya Yatırılacak ?

1391
92
PAYLAŞ

6 – 15 Mayıs 2013 KPSS başvuru ücretleri ve yatırılabileceği bankalar belli olmuştur. Sınav ücretleri ile ilgili bilgiler aşağıda yer almaktadır. Öğretmenlik alan sınavı ve genel kültür için öğretmenlerin toplam 120 tl ödemeleri gerekmektedir. 

KPSS Sınav ücretleri şöyledir:

  • Cumartesi sabah oturumuna girecek adaylar için : 40,00 TL
  • Cumartesi sabah + herhangi bir oturum için : 80,00 TL
  • Cumartesi sabah + herhangi iki oturum için : 120,00 TL
  • Tüm oturumlar için : 160,00 TL
  • ÖABT’ye girecek adaylar için : 40,00 TL

NOT: Sınav ücretini yatırmış olmak başvuru yaptınız anlamına gelmez, aday başvuru formunu doldurup başvuru merkezlerinden birine gitmelisiniz (liseler, ösym sınav merkezleri gibi). Başvuruların nasıl yapılacağına dair ayrıntılı bilgi içeren kılavuz için BURAYA tıklayınız.

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

KPSS Başvuru ücretlerinin yatırılabileceği bankalar:

T.C. Ziraat Bankasının

VakıfBank (KKTC’den başvuran adaylar hariç)

T. Halk Bankası

Akbank (KKTC’den başvuran adaylar hariç)

Kuveyt Türk Katılım Bankası (KKTC’den başvuran adaylar hariç)

Türk Ekonomi Bankası

DenizBankın (KKTC’den başvuran adaylar hariç)

Tüm PTT İş Yerleri (KKTC’den başvuracak adaylar ASPOS-Gazi Magusa)

*Sınav ücreti ÖSYM’nin İnternet sayfasında yer alan “ÖDEMELER” alanından kredi kartı/banka kartı ile de yatırılabilecektir.

kpssye kimler girebilir

Uyarı:

Adayların sınav ücretini yatırırken banka görevlisine; T.C. Kimlik Numarası, adı ve soyadı ile birlikte oturum sayısına bağlı olarak aşağıda belirtilen ücretlerden hangisini yatıracağını söylemeleri gerekmektedir. Sınav ücretini yatıran adayların banka şubesinden ayrılmadan önce, kendilerine verilen banka dekontunu dikkatle incelemeleri, bilgilerinde yanlışlık yoksa bankadan ayrılmaları, yanlışlık varsa mutlaka düzelttirerek bankadan ayrılmaları gerekmektedir.

yükleniyor...
Site içinde arama yapabilirsiniz:

92 YORUMLAR

    • 4 parça halinde yapılıyor. ilk iki oturum cumartesi günü, 3. ve 4. oturumlar ise pazar gününe denk geliyor. (7-8 temmuz)

      Cumartesi günü ilk oturum (9:30) kpss’ye girecek olan herkesin zorunlu başvurduğu sınav: genel kültür ve genel yetenek sınavı.
      İkinci oturum (14:30) ise eğitim bilimleri sınavı.

      Pazar sabahı (3.oturum): Hukuk, İktisat, İşletme, Maliye ve Muhasebe sınavlarını içeriyor.

      Pazar öğleden sonra ise: Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Ekonometri, İstatistik, Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler sınavları.

  1. peki şimdi ben cumartesi sabah oturumuna giricem bide pazar günü sabah oturumuna 55 lira mı ödücem

  2. internetten başvurma şartını sağlıyorum bu durumda 3tl olan başvuru hizmeti ücretini bankadan ödemem gerekiyormu

    • İnternet başvurularında başvuru ücreti alınmıyor. Başvuru ücret. başvuruyu başvuru merkezlerinden yapanlar için. O nedenle fazladan 3 tl ödemenize gerek yok.

      Ancak internetten başvuru yaparken dikkat etmeniz gereken şeyler var:
      – daha önceki seneler başvurmuş olmak.
      – önceki başvurudaki fotoğrafınız ile bu sene sınava gideceğiniz halinizin çok farklı olmaması gerekiyor (saç sakal)

      internet başvurusundan sonra Aday Başvuru Kayıt Bilgileri dökümanını yazıcıdan çıkarıp saklamanız lehinize olacaktır.

      • biraz daha açmam gerekirse 2011 sonbahar ales’e mezun durumda değilken lisans bilgilerimle girdim 2012 şubat ayı itibariyle mezun oldum bu durumda internetten başvuru yapabiliyormuyum?

        • Kpss Lisans Kılavuzuna göre bu durumda internetten başvuru yapamazsınız. Yapmamanız da daha iyi olur başvuru merkezlerinde herhangi bir hata ile karşılaşma olasılığınız daha düşük.

  3. sn Cthrag,

    işletme 4. sınıftayım ( 2 dersim var) mezun olucam. kpss lisans sınavına başvurablirmiyim?

    bir de cumartesi sabah 9:30 buna herkes zorunlu giriyor.
    işletme mezunu olduğumu varsayarsak pazar sabah 09:30, 2 sınav 55 tl yatırıcam.

    teyit ederseniz sevinirim.kafam karışık:-((

    • Sn Tevfik,

      Sınava kpss geçerlilik süresi (2 yıl) içinde mezun olabileceğiniz için başvurmanız mümkündür.

      Cumartesi sabah oturumu Kpss’ye giren herkes içindir. Yatırmanız gereken ücret de doğru.

  4. lise mezunuyum hiç kpps ye başvurmadım daha önce cumartesi sabah oturumuna girdikten sonra öğleden sonra oturumuna da girecek miyim acaba

  5. İnternet bankacılığı ile sınav ücretini yatırdım. 2 oturum yerine yanlışlıkla 4 oturum olarak ödeme yaptım. Para iade edilmiyor deniyor. Ancak yine de başvurum kabul ediliyor mu ?

  6. merhaba ben kamu yönetimi mezunuyum. hangi oturumlara girmem gerekir? yada 4 oturumada girmemde yarar varmıdır?

    • pazar günü öğleden sonra yapına 4. oturuma girmelisiniz, 1. oturuma da doğal olarak giriyorsunuz herkes katıldığından. diğer sınavlara girmenizin faydası olmaz sanırım.

  7. normalde herhangi 1 sınava girmem gerekiyosa ben cumartesi +2 sınav parası yatırdıysam bu bi sorun olur mu ?

  8. 2 sınav parası yatırdıysanız ilk oturum yani herkes için zorunlu olan 1. oturum ve başka herhangi bir sınav seçebilirsiniz. Mezun oldugunuz bölüme göre seçmeniz daha iyi olur.

  9. ben kpss başvurdum ama şimdi hukuk sınavınada gırmek istıyorum yanı oturum yükseltmek bunu ösym sayfasından kendım yapabılırım dımı

    • kpss cumartesi sabahı oturumuna mı başvurdunuz ? öyleyse bankaya 35 tl yatırmışınızdır, iki oturum için ücret 55 tldir. Bankaya tekrar para yatırıp, ösym merkezlerinden birine gitmeniz gerekebilir, oturum yükseltme işlemleri hakkında kesin bir bilgim yok.

  10. selam,para yatırmadan kayıt alınıyormu yada sole dıyım ben parayı arkadasıma verdım yatırması ıcın ama dekont falan alıp atmıs halıyle bı yanlıslık olmussa para yatırılan tc numarasında kayıt yapabılırmıydım cunku kaydı yaptım ama ıcıme sınmıyor osym yarın obur gun cıkar sen para yatırmamıstın der sınavımı gecersız sayar dıye tırsıyorum :)

    • sistemde parayı yatırıp yatırmadığınız görünüyor aslında ancak ösym şart koşmuş, dekontu görmek isteyebilirler. başvuracağınız ösym merkezlerinde kesinlikle isterler ancak liselerde belki istisna yapılabilir. kesin bir şey söyleyemeyeceğim malesef

  11. Yatırılan para aynı gün görünüyormu sistemde yoksa ertesi gün falan mı yapılıyor işlem ?

  12. parayı yatırdım ama dekontu almadım ve gıdıp kayıt yaptım gecen hafta ama ıcıme sınmedı ya bı gun sorun cıkarda osym dekont ısterse falan dıye,bılgılerınız osym ye ulasmıstır dıyor uye sayfasında,bu saatten sonra bı sıkıntı cıkarmı ?

  13. Merhabalar ben 2 yıllık üniversite okuyorum Lisans Kpss başvurusu yapacakmıyım yoksa haziran da önlisans olanamı başvuru yapacağım ne olur ne olmaz bilenlere sormak istedim yanlış olmasın diye şimdiden teşekkür ederim Kpss ye hazırlanan ve girecek olan tüm arkadaşlarada başarılar dilerim.

    • 2 yıllık üniversite okuyanlar önlisans’tan sayılıyor yani 18 haziranda başvuruları başlayacak olan 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans sınavına başvuru yapmalısınız.

  14. önlisans mezunuyum ama lisans ücreti yatırdım.para iadesi yapılmaması çok saçma..emin misiniz?

    • eminim ösym şöyle belirtmiş:

      DİKKAT: Başvurusunu yapmayan, başvurusu geçersiz sayılan, sınava girmeyen veya giremeyen, sınava
      alınmayan veya sınavdan çıkarılan, sınavda başarı sağlayamayan veya sınavı geçersiz sayılan, ücret
      gerektirmeyen bir işlem için ücret yatıran, aynı işlem için birden fazla ödeme yapan adayların ödedikleri
      ücretler geri verilmez.

  15. parayı yatırdım ama başvuru süresi doldu diyor sistem açılmıyor internet başvurusunu tamamlayamıyorum geçen yılki bilgilerimle yine de sınava girebilecek miyim?

  16. 2 senelik önlisans mezunuyum bankamatikte yanlıs yatırdım parayı para iadesi oluyor mu veya değiştirme gibi bir şansım var mı

  17. slm arkadaşlar ya ben önlisans mezunuyum ama parayı yanlışlıkla ilk oturuma yatırdım bunu düzeltme yada başvuru merkezine gittiğimde sorun olur mu çok acil cevap lütfen

    • Bir adayın hem 2012-KPSS Lisans’a hem de 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a katılması mümkün değildir. 2012-KPSS Lisans’a başvurmuş adayların 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a da başvuru yapmaları mümkün olmayacak, bu adayların 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a başvuru yapmaları sistem tarafından engellenecektir.

      • Bundan haberim bugun oldu parayı yatırıp başvuruya gttgimde ögrendim. Kpss1e öylesine basvusmuştum önlisans önemliydi benim icin. Bi yolu yok mu lisansın iptali ya da her hangi bi çaresi?

        • Ösym bu konuda kesin konuşmuş ödemeler ve iptal konularındaki yanlışlıklarla uğraşmak istemiyorlar. Malesef kpss1’e girmek zorunda kalacaksınız

  18. İşin parasnda dglim almaya gelince kuruşu kuruşuna vermeye gelince hata yapmasaydın! İstemyrm parasnı vatandaşlık iptali istyrz sanki bi sınav başvurusu iptal edckler. Resmen mağdur oldum. Madem böyle katii kurallar var 2 icin parayı alırken engel ver. Benim bahtszlgm mı sistemin adam olmayışı mı bilemedim. Sorularımı cevapladgnz icin teşekkurler.

    • Haklısınız, sistemde önceki sınava kayıt olduğunuza dar bir uyarı çıkmalıydı. Bana sorarsanız zaten sınavların getirisi onlar için baya fazla, böyle işlemler de yanlarına kar kalıyor.

  19. Ben yabancı dili ayrı bir oturum zannettiğim için 3 oturuma birden para yatırmıştım. Şimdi Cumartesi sabah, Pazar sabah ve öğleden sonra sınava girmem gerekiyor. İşletme mezunu olduğum için pazar öğleden sonrakiyle alakam yok. Öğleden sonraki sınava girip sallasam genel ortalamamı düşürür mü? Ya da olumsuz bir etkisi olur mu? Bu oturumların puanları ayrı ayrı hesaplanıyor dimi?

    • Puanlar ayrı ayrı hesaplanıyor ancak cumartesi sabahı sınavı (genel kültür genel yetenek) + kendi mezun olduğunuz bölümün sınavları bağlantılı.
      Mezun olmadığınız bölümün sınavına girmenizin bir faydası olmaz.. Yani o sınava girmeseniz de olur.

  20. Teşekkür ederim. Benim bölümüm işletme olduğu için bölümümle alakalı oturumda sadece işletme kısmını mı çözmeliyim yoksa muhasebe, hukuk, maliye gibi dallarında mı çözülmesi gerekiyor.

    • cumartesi sabah oturumu ve pazar sabah oturumundaki tüm bölümleri çözmelisiniz. İşleme, muhasebe, hukuk, maliye aynı oturumda galiba, o yüzden çözmelisiniz. ben de cumartesi günü sabah ve öğleden sonra gireceğim sınava bakalım akıbetimiz ne olacak :)

  21. Selamun aleyküm , ben önlisans olarak kpss ye giricem bugün harç parasını yatırdım bankamatiğin bana verdiği dekontun üzerinde ortaöğretim yazıyor, ben önlisans olarak sınava giricem bi sıkıntısı olurmu acaba yoksa normaldede zaten ortaöğretim mi yazıyor dekontun üzerinde, teşekkürler..

    • cevabım biraz geç oldu, ben de sınavdaydım bugün açık olacağını zannetmiyorum. keşke son güne bırakmasaydınız.

  22. merhaba, ben sınav başvurusu için yanlışlıkla fazla para yatıranlardanım. ama sadece gnk-gny den snva girdim,ing de çözdüm. bölümüm fransızca mütercim tercümanlık.yani kpss oturumlarında bölümümle alakalı bir oturu yok,o halde pzr sbh ve pzr öğleden snra oturumlarına girme zorunluluğum da yok değil mi? gnk-gny mi etkileyecek bir durum var mıdır? 2 oturuma daha giriyor görünüyorum.ve yrn ki snvlara girip girmeyeceğimi bilmiyorum.

    • Selam Etranger, bölümünle alakasız olduğu için girmene gerek yok. Sizin bölüm için yabancı dil sınavı + genel kültür genel yetenek ortalaması ele alınır sanıyorum.

  23. kpss 1 sınavına 4 yıllık bitireceğimi düşünerek başvuru yaptım fakat dersi geçemediğim için önlisans gözüküyorum kpss1 sınavına girmedim kpss2 son başvurusu 11 temmuz bu sürede ösym ye dilekçe veya başka bi şekilde kpps2 başvurusu yapabilirmiyim lütfen bi CVP VERİN…..!!!! minnettar kalırım.

    • Merhaba, bahsettiğiniz şey malesef mümkün değil.

      Bir adayın hem 2012-KPSS Lisans’a hem de 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a katılması mümkün değildir. 2012-KPSS Lisans’a başvurmuş adayların 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a da başvuru yapmaları mümkün olmayacak, bu adayların 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a başvuru yapmaları sistem tarafından engellenecektir.

      • ek olarak 4 yıllık okuyorsanız, mezun olamasınız bile önlisans mezunu sayılmazsınız. önlisans 2 yıllıklar için.

  24. 2 yıllık maliye bitti açık öğretimden 4 e tamamlıyordum fakat 4 bitmedi galiba önlisansa katılmamda bi sorun yoktu fakat lisansa başvuru yapmış bulundum…

    peki geçemediğim dersleri versem seneye 4 yıllık girsem seneye kpss lisans a yok galiba sadece kpss b girdiğimde şansım dahamı düşük olur?

    • Sorunuzu tam anlayamadım, KPSS B 4 yıllık mezunlar için. Siz önlisans sınavına başvursaydınız bile 4 yıllık öğreniminiz devam ettiğinden bir sorun çıkacaktı bana kalırsa.

  25. hocam ben lisansa girmiştim yanlişlıkla ortaöğrtetim\ önlisans parası da ödedim acaba ösym ye dilekçe yazsam para mı verir mi ? soruma cvp verirseniz sevinirim şimdiden tşk ler

    • Merhabalar, malesef para iadesi hiç bir türlü yapılmıyor.

      ÖSYM kılavuzda şöyle belirtmiş:

      DİKKAT: Başvurusunu yapmayan, başvurusu geçersiz sayılan, sınava girmeyen veya giremeyen, sınava
      alınmayan veya sınavdan çıkarılan, sınavda başarı sağlayamayan veya sınavı geçersiz sayılan, ücret
      gerektirmeyen bir işlem için ücret yatıran, aynı işlem için birden fazla ödeme yapan adayların ödedikleri
      ücretler geri verilmez.

  26. pardon arkadaşlar ben 35 tl para yatırdım ama okuldan başvuru yapamadım dün son günmüş napmam gerekiyo yartişemedim uzamam ihtimali varmı bilen varmıı

    • malesef, dün başvuru için son gündü. ösym sürenin uzatılmayacağını belirtti aksi bir durum olursa mailinizden size ulaşırız.

  27. mrb ben 2012 ortaöğretim kpss başvurdum ama bana verilen şifreden ben hala aday işlemlerinden girmedim ne yapmam lazım sınava girememiyim

  28. acil cevap kayıt için bankaya yatırdığım parayı geri alabiliyor muyum ya da kardeşimin kayıt parası için değişim yapıyorlar mı bilgisi olan cvp verirse sevinirim

  29. merhaba ben kpss sınavına geç kaldım o yüzden içeri alınmadım hem hemşireyim hem laborant 10 yıldır açıktayım ya başvurma günnerini kaçırdım yada geç kaldım hep şimdide düşünüyorumda boşuna okumuşum.gerçi sınava katılanlar zor atanıyor be ne ne yapayımki bilmiyorum

    • başvuru tarihlerini facebook sayfamızdan duyurmaktayız. devlet memuru olmak için bunları takip etmelisiniz tabii bir kursla şansınız yükselecektir.

  30. cumartesi günü sabah genel yetenek genel kütür, öğleden sonra eğitim bilimleri ve 1 hafta sonra yapılacak öğretmenlik alan bilgisi sınavı için toplam ne kadar yatırmam lazım acil bilgi verirseniz sevinirim

  31. sn admin ben de işletmeden mezun olacak 4. sınıftayım lisans kpss ye girecem beni ilgilendiren kpss bu mu acaba öğretmen felan diyorda birde 2 yılda bir olmuyormu bu sınavlar ben 2014 de diye bililyordum bilgilendirirseniz sevinirim ilk girişim olacak bir sürü oturumdan bahsettiniz kafam karıştı ben şimdi işletme mezunu olarak lisan olarak gireceğim hangi ve kaç oturum için başvuru yapmam lazım acemiyim yardımcı olursanız sevinirim… teşekkür ederim

  32. Merhaba, ben ogretmen adayıyım ama dün 2 oturum için para yatırdım. Bugün bankamatikten bir oturum için daha para yatırmak istedim ama kabul etmedi. Pazartesi bankadan halledebilir miyim acaba? (henüz internetten başvuru yapmadım) Eğer olmazsa nasıl yapabilirim?

  33. bi sorum olacaktı cevaplarsanız cokk sevınırım :) ben işletme 4.sınıf öğrencısıyım lisans kpss için cumartesı yetenek-kultur ve pazar sabahki oturum için 80 tl yartdım..fakat pazar öğleden sonraki oturum için de girmem gerekiyormuydu? bana faydası olurmuydu?

  34. slm ben 40 lira yatırdım cumartesi sabahı için ama b grubu için sınav yokmuş, şimdi pazar sabahı oturumuna girmem gerekiyor tekrardan para yatırmam gerekiyor dimi ve ne kadar yatırmalıyım

  35. merbalar ben seneye işletme mezunu olcam.. ctesi sabah ve pazar günü sabah ve öğleden sonraki oturumlara girmek zorundamıyım.. ??? nasıl oluyo bu? pazar ös oturum puanı etkilermi?

  36. mrb ben lisans mezunuyum 15/05/2013 de bankamatikten para yatırdım a grubu için ama ne şahsen nede internettten başvuru yapmadım geçen sene girmiştim bnm ne yapmam lazım acele dönüş olursa svnrm

  37. merhabalar bankaya yanlışlıkla tek oturum parası yatırdım ama 2 oturuma girmem gerek banka bu işlemi iptal edermi etmezse Lys ye giremem. ösymden başvuru yapmadım henüz…

  38. merhaba ben işletme 4. sınıf öğrencisiyim önlisans mezunuyum geçiş hakkımı kullanarak işletmeye geçtim. size bir sorum olacak lisans mezunu olursam önlisanstan sınava girebiliyor muyum? ve ayrıca lisans 1. oturum sınav ücretini bankaya yatırdım ama basvuru merkezine gidip tamamlamadım lisans kpssye girmezsem ama menzun olursam yinede önlsans sınavına girebilir miyim?

BİR CEVAP BIRAK