Analiz Yayınları Sınav Sonuçları

Analiz yayınlarının sınav sonuç sayfası aşağıda yer almaktadır.

İl 
İlçe 
Okul
Sınav
Sınıf
Şube seçmeyi unutmayınız.

Not: Sonuçlarınız çıkmıyor ise sınava girdiğiniz kurum ile görüşünüz. 2013 yeni sınav sonuç linkleri eklenmiştir.

 >>> Analiz Yayınları Sınav Sonuç Sayfası <<<

Etiketler: , ,

  

207 Yorum : “Analiz Yayınları Sınav Sonuçları”

  1. aleynaaa 10 Nisan 2014 Saat: 05:57 #

    Bir günde 1. Olsam gam yemeyecegim

    • emine 11 Nisan 2014 Saat: 15:27 #

      aynen Aleyna bende hep 3. oluyorum yeeeettttteeeeerrrr

      • miray 11 Nisan 2014 Saat: 16:33 #

        ayn =))

    • ali 12 Nisan 2014 Saat: 12:08 #

      aynen ya ben de 4. (4′üncü) oldum

    • miraaaaa 12 Nisan 2014 Saat: 12:56 #

      bn oldum 1 kere 1, iki kere 2,ve3, oldum

    • burcu 13 Nisan 2014 Saat: 07:29 #

      nolcak ya salla?

      • edanurrr 13 Nisan 2014 Saat: 16:38 #

        hııııı salla liseye girerkende salla dersin o zaman

        • ali sinan keser (facebbok) 15 Nisan 2014 Saat: 12:53 #

          aynen edanur kesinlikle katılıyorum sana

      • beyza 14 Nisan 2014 Saat: 18:19 #

        sen salla çalışırsan başarırsın sende nerde o
        çalış biraz bence

    • melis 14 Nisan 2014 Saat: 16:44 #

      bir günde 2. olsam okulda hep birinci olmaktan bıktım sınıftada öyle

  2. Ali Sinan Keser 12 Nisan 2014 Saat: 13:34 #

    ilde 73. oldum

    • melis 14 Nisan 2014 Saat: 16:44 #

      bende ilde 17. oldum

  3. burcu 13 Nisan 2014 Saat: 07:29 #

    hep birinci oluyom oleyyyyyyyyyy yaşasın ben o kadar akıllı değilim ama bizim sınıf m.l ben napim?

  4. furkan 13 Nisan 2014 Saat: 19:39 #

    yaaaaaa açılmıor şubeyi seçemiyorum

    • eda 15 Nisan 2014 Saat: 07:35 #

      furkana katılıyorumşube açılmıyor açılsa bi

      • ali salih 17 Nisan 2014 Saat: 16:13 #

        BANane

  5. Doğanay 14 Nisan 2014 Saat: 09:41 #

    ben 1 kere Türkiye 2.si oldum

  6. Doğanay 14 Nisan 2014 Saat: 09:42 #

    3. sınıftayken

    • Asude 16 Nisan 2014 Saat: 15:43 #

      şimdi kcncı sınıfsn

  7. nazlıcan 14 Nisan 2014 Saat: 11:50 #

    hepinizden üstün olan bnm

  8. abdurrahman 14 Nisan 2014 Saat: 12:57 #

    oh bana ne güzel çünkü hep birinciyim

    • abdurrahman 14 Nisan 2014 Saat: 12:59 #

      bende hep birinciyim

  9. abdurrahman 14 Nisan 2014 Saat: 13:00 #

    ben herkesten üstünüm

  10. merve 14 Nisan 2014 Saat: 14:05 #

    şube çıkmıyor

  11. Asude 16 Nisan 2014 Saat: 15:30 #

    of ya sonuçları söylmeyokiii

  12. Mahmut 17 Nisan 2014 Saat: 15:17 #

    Vallahi birkere de 1.inci olsam damla yayınevinin yaptığı sınavda 1.oldum analizde ya 2. yada 3. oluyorumMaalesef
    :( :( :( :(

  13. ali salih 17 Nisan 2014 Saat: 16:14 #

    acaba kacıncı olcam

Bir Cevap Yazın


Site içinde arama yapabilirsiniz: